Support
Virtual balie / Support
Uitbesteding klantenservice
Maximaal bereikbaar door onze support
Met Virtual Balie verbetert u uw bereikbaarheid doordat u uw klantservice aan ons hebt uitbesteed. Uw klanten staan niet onnodig in een wachtrij, krijgen geen ingesprektoon, geen onpersoonlijke voicemail, geen automatisch gegenereerde antwoordmail of ontvangen geen reactie via de socials.
Wat krijgen uw klanten wel met onze externe klantenservice?
Uw klanten krijgen meteen contact met een echt mens: en wel met een Virtual Balie Angel. Met gerust hart kunt u zich focussen op uw kerntaken. De Angels zorgen voor uw klantencontact op de manier waarop en wanneer u dat wenst.
Virtual Balie heeft verschillende servicepakketten:
- Antwoordservice met telefonische klantenservice: altijd en overal op een vast telefoonnummer bereikbaar
- Balieservice met klantenservice voor onder andere webshops: ook afhandeling van klantvragen, verwerking retours en agendabeheer
- Klantenservice met volledige service: direct respons via CRM en chat, inclusief social media support
- Deurbelreceptie met extern geregelde toegangsbeheer: uw gebouw altijd gastvrij en toegankelijk
Telefoonservice via vast telefoonnummer
Terugbelnotitie maken
Overleg en doorverbinden
Uw receptie op afstand met Q&A
Email afhandelen incl verwerken postretours
Agendabeheer met AI afspraakbevestiging
Direct respons via chat en Social Media
Webcare klantenservice incl contactpagina website
Ondersteuning d.m.v. uw CRM systeem met keuzemenu
Weten welk pakket uitbesteding klantenservice het beste bij u past?
Vul onze korte vragenlijst in en Virtual Balie neemt contact met u op.
Met Virtual Balie krijgt u net even meer
Virtual Balie ziet het als een uitdaging om uw klanten een bijzondere beleving te bieden, in plaats van alleen een reactie te geven. Juist door het bieden van dÃe meerwaarde kiezen klanten vaker voor uw bedrijf en niet voor uw concurrent.