Uitbesteden van uw klantenservice!

Dat is "best spannend”

U verwacht een uitstekende en goed bereikbare klantenservice van uw webshop bijvoorbeeld. Tenslotte als uw klantenservice als prettig wordt ervaren, dan heeft dit een positieve invloed op de uitstraling van uw bedrijf. Het zorgt er zelfs voor dat uw omzet verhoogd wordt, minder klachten op bijvoorbeeld sociale media kanalen en/of consumenten sites.

De Virtual Balie Angels nemen altijd op! En als u het wilt nemen wij ook uw e-mails en postretouren voor u in behandeling zodat uw klanten adequaat beantwoord worden en wij doen dan ook de eventuele opvolging.

Hoe kunnen wij u helpen?

Om uw bereikbaarheid te verbeteren

Klantenservice

Wij beantwoorden uw binnenkomende oproepen en staan uw klanten te woord. Ons doel is om ieder telefoongesprek zo volledig mogelijk af te wikkelen, zodat u er zo min mogelijk werk aan heeft. Onze klantenservice werkt als verlengde van de organisatie, zonder dat uw klant doorheeft dat er een Angel van Virtual Balie aan de andere kant van de lijn zit. Wij tonen oprechte interesse in uw klanten.

E-mail & Postretour

E-mails met vragen en/of post retouren worden binnen 24 uur door ons beantwoord. Dit gebeurt op een toegankelijke en vriendelijke manier, waarbij de klant een duidelijk antwoord op de vraag krijgt. Als wij meer informatie nodig hebben, dan vragen we dit eerst op bij u of de klant. Het is mogelijk om uw klantcontact volledig of gedeeltelijk uit te besteden. Wij adviseren u graag over een passende aanpak.

Chat & Social Media

Gun uw klanten die hun vragen via social media stellen ook een angel die ze ontzorgt. In één inbox met al uw klantcommunicatie kunnen wij, bijvoorbeeld :SMS, Chat, E-mail en Social Media in ons systeem beantwoorden. Wij hebben angels die adviseren en informeren met een glimlach. Een Virtual Balie Angel weet precies uw klanten de informatie te geven die zij zoeken met behulp van de juiste systemen.