Klantenservice

Virtual balie / Klantenservice

Uitbesteden van uw klantenservice

Dat is "best spannend”

U verwacht een uitstekende en goed bereikbare klantenservice. Zo moeten alle telefoontjes opgenomen, alle klantvragen per telefoon of e-mail beantwoord en al uw postretours afgehandeld worden. Ook uw agendabeheer heeft u uitbesteed. Maar de Angels van Virtual Balie kunnen naast deze antwoordservice en balieservice u nog verder van dienst zijn.

De Angels kunnen namens u uw klantenservice zijn. Uiteraard op afstand, maar ook het reageren op uw social mediakanalen doen zij namens u. Net als het beheren van de contactpagina op uw website. Uw klant krijgt dus meteen en adequaat een reactie. Dat vinden klanten fijn. En u ook. Als uw klantenservice namelijk als prettig wordt ervaren, dan heeft dit een positieve invloed op de uitstraling van uw bedrijf. Het zorgt er zelfs voor dat uw omzet verhoogd wordt en er minder klachten op consumentensites rondgaan.

Hoe kunnen wij u helpen?

Om uw bereikbaarheid te verbeteren

Altijd een vriendelijk antwoord

De klantenservice is de meest uitgebreide dienst van Virtual Balie. De Angels beantwoorden al uw binnenkomende oproepen en staan uw klanten vriendelijk te woord. Ons doel is om ieder telefoongesprek zo volledig mogelijk af te wikkelen, zodat u er zo min mogelijk werk aan heeft. Onze klantenservice werkt als verlengde van de organisatie, zonder dat uw klant doorheeft dat er een Angel van Virtual Balie aan de andere kant van de lijn zit.

Altijd duidelijk en behulpzaam

E-mails met vragen en/of postretouren worden binnen 24 uur door de Angels beantwoord. Dit gebeurt op een toegankelijke en vriendelijke manier, waarbij de klant een duidelijk antwoord op de vraag krijgt. Als er meer informatie nodig is, dan vragen we dit. Het is mogelijk om uw klantcontact volledig of gedeeltelijk uit te besteden. Wij adviseren u graag over een passende aanpak.

Altijd reactie op Chat & Social Media

Gun uw klanten die hun vragen via social media stellen ook een Angel die ze ontzorgt. In één inbox met al uw klantcommunicatie kunnen wij - bijvoorbeeld SMS, Chat, E-mail en social Media - in ons systeem beantwoorden. De Virtual Balie Angels adviseren en informeren met een glimlach en weten precies uw klanten de informatie te geven die zij zoeken met behulp van de juiste systemen.

Stichting B4 Nature

De Stichting B4Nature beveelt de Virtual Balie van harte aan. Als Non-Profit Stichting missen we op deze manier nooit een oproep. De professionele medewerkers van Virtual Balie, naar waarheid “Ängels” genoemd, beantwoorden niet alleen perfect en vriendelijk onze telefoontjes, ze geven zelfs onze contacten en klanten antwoord op de meest voorkomende vragen! Eindelijk krijgen we binnen de minuut een transcriptie van het telefoontje een mail. FMC heeft ons geholpen onze Foundation te ontwikkelen!

Peter Schallenberg

Zoetermeer

Henk Kuiper Webs

Virtual Balie doet wat ze beloven! Ik hoef mij geen zorgen te maken over mijn bereikbaarheid. Zoals ze zelf al zeggen “Altijd bereikbaar, ook als u er zelf niet bent! Ideaal als je, zoals ik, regelmatig onderweg bent!

Henk Kuiper

Capelle a/d IJssel

Asha Fotografie

Mijn telefoontjes worden beantwoord, met een glimlach, want dat vind ik belangrijk. Als ik in een shoot zit, in gesprek ben of eens geconcentreerd wil werken, kan ik dat ongestoord doen.
Letterlijk van elk telefoontje krijg ik bericht, ook bij geen terugbelnotitie zie ik wie mij gebeld heeft en dat vind ik fijn. Dankzij de angels van FMC Virtual Balie. Want zij nemen altijd op.
Wij zijn heel blij met hen. Dank, lieve angels!

Asha Gaalman Fotografie

Rotterdam

CaterMaat Koffie

Extra voordeel van Eddy’s Virtual Balie:

Wanneer ik niet bereikbaar ben weet ik gewoon dat ik bereikbaar ben en dat geeft een prettig gevoel en geen stress aan gemiste telefoontjes. Tijdens de vakantie is nog prettiger. Ik kan nu genieten van mijn vakantie met de wetenschap dat ik gewoon bereikbaar ben en een email ontvang waardoor ik de klant toch te woord kan staan maar dan op het moment dat het mij uitkomt. Tevens is de klant dan nog extra blij omdat ik toch nog antwoord.

Marcel Oostrom

Schiedam

Meedoen in Rotterdam

St. Meedoen in Rotterdam werkt een tijd samen met FMC. We zijn erg tevreden met de bereikbaarheid en de dienstverlening. Onze klanten worden snel te woord gestaan en krijgen goede informatie. Lastige situaties worden naar ons doorverbonden of ontvangen wij een terugbel notitie. Overweeg u ook om een telefoondienst in te huren, vraag dan een gesprek aan met Eddy. Hij verplaatst zich goed in de situatie van het bedrijf en komt met de oplossing!

Caroline Mahutte

Rotterdam

Oudebeek Beleggen

Als zzp-er is het voor mij niet altijd mogelijk om de telefoon op te nemen. En dat is vervelend.  Maar nu met Virtual Balie als ik even niet gebeld wil worden schakel ik mijn mobiele telefoon door naar  FMC Virtual Balie en er wordt professioneel opgenomen.  Super handig! Ik dacht altijd dat zo’n professionele telefonische antwoordservice onbetaalbaar zou zijn. Helemaal niet! Ik raad iedereen aan die, net als ik, geen gesprekken wil missen om contact op te nemen met de angels van FMC Virtual Balie.

Joop Oudebeek

Dordrecht

Mo2vation

De bereikbaarheid van Virtual Balie is gewoon top, maar hoe kan het ook anders als dit hetgeen is waar zij voor staan. “ongestoord naar de top, de angels van Virtual Balie nemen áltijd op!”. De angels zijn vriendelijk, duidelijk en weten  elk telefoontje goed af te handelen. Zij nemen heel de dag telefoontjes aan van verschillende bedrijven, maar toch is hier niks aan te merken in kennis en professionaliteit. Ik zou iedereen dit aanraden. Het is zeker de moeite waard en het kan zelfs extra inkomsten opleveren, want wanneer jij een telefoontje mist kan je ook de omzet hiervan mislopen.

Gillian de Bruin

Rotterdam

Linpro

Wij maken gebruik van FMC, al onze telefoons zijn doorgeschakeld naar ons Virtual Balie. Tot een jaar geleden zaten wij geheel in de stress, en toen sprong Eddy Ramos voor ons in de bres. Wij zijn maar een klein bedrijf, en dan is de telefoon vaak een ondergeschoven kind. Eddy ontzorgt ons nu van de telefonische bereikbaarheid. Wij kunnen ongestoord rustig verder bouwen, zonder dat de klanten er iets van merken. Wij zijn u altijd bereikbaar en de terugkoppeling van de angels zijn erg accuraat. Alle bedrijven zou ik dit aanraden.  Bedankt Eddy en jouw angels.

Michael en Rick

Beesd Gelderland

Albeda College

“FMC Virtual Balie is een goed leerbedrijf voor onze studenten. Zeer professioneel. Eddy kennen wij als een klantgerichte, zeer gedreven en prettige partner om mee samen te werken.”

Gerrie Wardenier

Rotterdam

MR Beveiliging.nl

Met FMC is het altijd fijn samenwerken. Er is persoonlijk contact en als we een wijziging hebben of door willen voeren is dat altijd op een hele korte termijn geregeld. Als er een urgent telefoongesprek binnenkomt zijn ze ook zeker niet te beroerd om ons op alle mogelijke manieren te bereiken. Voor ons is FMC Virtual Balie de optimale doorverbindservice en hopen nog jaren met ze samen te werken.

Marcel Randshuizen

Hillegom