Virtual Balie Angels
Virtual balie / Virtual Balie Angels
Over Virtual Balie
Uw Angels voor klantenservice 24/7
Klantenservice 24/7 uitbesteden om competitief en efficiënt te blijven? Dat kan!
De oplossing is onze support
Onze support bestaat uit een uitgebreide, professionele externe klantenservice, ondersteund door moderne technologie en een team van ervaren professionals, onze Angels.
Waarom Virtual Balie?
Na gebruik van onze dienst ervaren onze klanten een significante verbetering in hun klanttevredenheid en bedrijfsefficiëntie. De directe resultaten omvatten:
- Een sterke daling in gemiste oproepen en onbeantwoorde klantvragen door onze telefonische klantenservice.
- Verhoogde klanttevredenheid door snelle, efficiënte en persoonlijke service.
- Positieve eerste indrukken dankzij professionele balieservice.
- Verbeterde bedrijfsprestaties als gevolg van een efficiëntere klantenservice en hogere klantloyaliteit.
- Meer tijd en middelen voor bedrijven om zich te richten op groei en kernactiviteiten in plaats van op dagelijkse taken van de klantenservice.
Onze Angels zijn uw virtuele assistenten
Alle medewerkers van Virtual Balie worden door onze opdrachtgevers ‘Angels’ genoemd. En dat is niet voor niets. De Virtual Balie Angels zijn namelijk de reddende engelen van uw bedrijf. Maar alleen wanneer u dat wenst. Bijvoorbeeld omdat u te maken heeft met een piekbelasting aan de telefoon, of omdat u even geen tijd heeft vanwege andere werkzaamheden, vergadering, u onderweg bent of gewoon even niet gestoord wil worden. Maar ook wanneer uw eigen secretariaat een vrije dag heeft. De Angels zijn er voor uw externe klantenservice.

Waarom onze Angels!
Persoonlijk aanpak: menselijke ‘touch’, vriendelijk en behulpzaam
Klantgericht: professioneel en efficiënt af
Maatwerk: flexibel en alleen wanneer en hoe u dat wenst
Toewijding aan kwaliteit: goed getraind met hoogwaardige technologie
Betrouwbaarheid: altijd bereikbaar
Dial with a smile
Uw Angels voor externe klantenservice
De Virtual Balie Angels nemen namens uw bedrijf de telefoon áltijd op en bieden uw klant een vriendelijk en luisterend oor. Uw klant voelt zich hierdoor gehoord en wordt ook daadwerkelijk geholpen. Als u dat wenst kunnen de Angels ook antwoord geven op de meest voorkomende vragen. Na afloop krijgt u meteen een boodschap via mail of sms. Zo weet u precies wat er speelt, terwijl u zich bezig kunt houden met andere werkzaamheden.
Voor webshops kunnen de Angels ook uw mailverkeer afhandelen, uw postretours verwerken en zelfs uw social mediakanalen en chat-functie beheren. De Angels spreken overigens niet alleen Nederlands, maar ook vloeiend Engels en Frans.
Ontmoet onze Angels,
zij zijn u graag van dienst.
-
-
Quality Angel
Deze Angel controleert/monitort gesprekskwaliteit van gesprekken en gemaakte notities. -
Statistic Angel
Deze Angel bewaakt en beheert alle statistieken voor onze opdrachtgever en Virtual Balie. -
Mentor Angel
Deze Angel ontfermt zich over stagiaires en ondersteunt de Guardian Angels daar waar nodig. -
Guardian Angel
Deze Angel leidt alle andere Angels op en is eerste aanspreekpunt bij afwezigheid van Eddy. -
CRM e-mail Angel
Deze Angel kan via de CRM van opdrachtgevers e-mails versturen naar klanten met afwijkende oplossingen. -
VoiceOver Angel
Deze Angel spreekt met zijn engelenstem bandjes in en maakt ingesproken menu-bandjes voor opdrachtgevers.